15 Ağustos 2010 Pazar

Sıcak ,çok sıcak!!!

Nasıl bir sıcak bu böyle,aklım yerinde değil 1 haftadır. hele ki bu sıcakta bir de açık alanda çalışıyor olmak beni benden almıyor değil..uyuyamıyorsun,uyanamıyorsun,nefes alamıyorsun,dinlenemiyorsun,tek yaptığın nefes almaya çalışmak,bulduğun gölgeye sığınarak metrekarelerce alanı kontrol etmek,tabi ki hep gülümseyerek:)
İnsan olmadığıma karar verdim,biyoniğim ben
3 ay oldu İstanbuldan geleli, inanılmaz özledim evimi,pek de bir şey kalmadı dönmeme..
ama şu son bir hafta gerçekten zorlu oldu, iş yoğun olmasa da başlardaki gibi, termometre 40 ve üzerini gösteririken hiç bir şey yapmamak da değiştirmiyor durumu.
Plaj neredeyse kapanmak üzere. Hava da hafif hafif esmeye başladı. Bu saatler günün en çekilir ve en sevdiğim saatleri. Kendine geliyor insan ,yaşadığını anlıyor en nihayetinde
Bir de şu karşı plajdan yükselen Serdar Ortaç "var var..."diye kulaklarımı tırmalamasa ne şahane olurdu bu hayat. Gecem gündüzüm hayda hoppa eller havaya alt yapılı parçalarla doldu taştı aylardır. Ciddi bir psikolojik sınav gibi, bir süre ne bu melodileri duymak ne de insan görmemek kendime getirir beni :)
neyse akşam güneşinin ve esintisinin tadını çıkarmalı şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder